Cadillac zaznamenal nárast ženských zákazníkov po objavení sa Sooyoung v ich reklame
25.08.2017 22:53

Automobilová spoločnosť Cadillac vďaka Sooyoung získala viac ženských zákazníkov. 24. augusta Cadillac House Seoul otvoril dvere svojho štúdia pre otváraciu ceremóniu. Na hlavnom poschodí bolo vystavené najnovšie SUV XT5, ktoré Sooyoung propagovala v reklame, ktorú si môžete pozrieť nižšie. Sooyoung sa tiež akcie zúčastnila.


Predstaviteľ spoločnosti Cadillac sa vyjadril k náhlemu nárastu tržieb po tom, ako bola reklama so Sooyoung odhalená širokej verejnosti: "Cadillaky boli a stále sú zamerané hlavne na mužské publikum, a preto máme prevažne mužských zákazníkov. Napriek tomu sme po odvysielaní reklamy, v ktorej Sooyoung z Girls' Generation šoféruje biele XT5, sme zaznamenali drastický nárast počtu zákazníkov a už máme objednaných 50 vozidiel."


Reprezentant tiež spomenul dôvod, prečo si zvolili idol speváčku, aby predstavil svoje nové vozidlo. "Aby som bol úprimný, Cadillac zanechal silný dojem na svoje staré, klasické odvolanie minulosti, avšak nový Cadillac sa mení .. Výrobok a značka sú stále viac mladistvý. Preto sme si mysleli, že Sooyoung by bola ideálnou voľbou pri vyjadrovaní mladého, energického a sofistikovaného obrazu."




ZDROJ: allkpop.com